Indywidualna rehabilitacja

RehabilitacjaRehabilitacja poprzez kompleksowe działanie pozwala uzyskać maksymalną sprawność fizyczną. Odpowiednio dobrane zabiegi umożliwiają sprawne funkcjonowanie po przebytych urazach i zabiegach ortopedycznych, chirurgicznych, neurologicznych. Wymaga dużego zaangażowania ze strony osoby ćwiczącej. Ćwiczenia indywidualne dobierane są do potrzeb osoby ćwiczącej. Zwiększanie wraz z czasem poziomu trudności wykonywanych ćwiczeń pozwala na wytrenowanie odpowiednich partii ciała oraz na poprawę kondycji i ogólnego samopoczucia. Regularne ćwiczenia fizyczne zwiększają zadowolenie z życia, umożliwiają utrzymanie zgrabnej sylwetki, są doskonałą formą spędzanie wolnego czasu.

Oferujemy możliwość poprawy zdrowia, ogólnej kondycji organizmu, zadbania o swój wygląd, dobre samopoczucie oraz chwile relaksu i odprężenia.

Igłoterapia sucha

Zajmujemy się rehabilitacją w bardzo szerokim zakresie:

• Terapia manualna
  • Urazy ortopedyczne: złamania, zwichnięcia, endoprotezy, artroskopia
  • Amputacje
  • Choroby neurologiczne: udary, wylewy, niedowłady, stwardnienie rozsiane (SM), choroba Parkinsona, mózgowe porażenie dziecięce (MPD)
  • Choroby reumatologiczne: reumatoidalne zapalenie stawów (RZS), zesztywniające zapalenie stawów kręgosłupa (ZZSK), choroby zwyrodnieniowe stawów, Choroba Perthesa
  • Ograniczenie ruchomości w stawach, przykurcze mięśniowe
  • Choroby wrodzone wymagające rehabilitacji
  • Choroby naczyniowe: obrzęki limfatyczne
  • Wady postawy: skoliozy, płaskostopie, obniżone napięcie mięśniowe, koślawość lub szpotawość kończyn dolnych
  • Wzmacnianie siły mięśniowej